zondag 8 mei 2016

Moederdag 2016 - in opdracht gemaakt

Hallo allemaal!

Daar ben ik weer eens. Ik heb het zo druk, dat bloggen op een zeer laag pitje staat, maar vandaag heb ik weer tijd om het een en ander aan jullie te laten zien.

Een vriendin van mij vroeg of ik een kaart voor moederdag wilde maken. Nou, daar zeggen we geen nee tegen natuurlijk!


Dit is dan wel een kaartje geworden wat een beetje uit mijn comfortzone viel, maar ik ben er zeer tevreden over! Als basis ik heb een kaart van kraftpapier gebruikt van de Action en het designpapier is ook van de Action. In het midden heb ik een van mijn nieuwe favoriete snijmallen van Noor! Design gebruikt. De tekst heb ik uitgeprint en uitgestanst met een hartenmal, ook van Noor! Design. De bloemen had ik nog op voorraad liggen. De ornamentjes zijn ook van de Action.

De sketch die ik heb gebruikt is van Cheerful Sketches Challenge-blog. Vond het wel weer eens leuk om hieraan mee te doen, dat was al een tijdje geleden.

Vriendinlief was er zeer blij mee. Ik hoop haar moeder ook :)

Leuk dat je even langs bent geweest op mijn blog en tot de volgende keer!

1 opmerking:

  1. Super leuk en heel mooi gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Cheerful Sketches.

    Succes!
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen