dinsdag 8 maart 2016

Cupcakes voor Kids - Paarden-pakket - 8 maart 2016


Hoi!

Het laatste Cupcakes voor Kids-pakket van februari was voor Aimee, die 10 jaar werd en gek is op paarden. Geen probleem! :)


Dit keer zijn de cupcakes gemaakt door Nynke, het kaartje door Juliëtte en ik heb het tasje weer gemaakt.
Het achtergrondpapier is van de Action, het 3D-plaatje is van een oud vel dat we gedoneerd hebben gekregen en die we dus goed kunnen gebruiken! De letters zijn gemaakt met een snijmal van Noor! Design en geplakt op oranje papier van Noor!Design. De groene achtergrond bij de paarden is ook gemaakt met een mal van Noor! Design.


De zijkanten heb ik versierd met een tekstje "Hoera" en 2 bloemetjes, die ik ooit bij CC-Hobby heb gekocht. In het midden van de bloemetjes heb ik een groen pareltje geplakt die ik bij de Action vandaan heb.

Dan nog een leuke kleurplaat en wat lekkere snoepjes erin en het tasje is compleet!

Wil je meer weten over Cupcakes voor Kids? Kijk dan eens op onze facebook-pagina!

Binnenkort zal ik proberen weer eens wat anders te laten zien dan Cupcakes voor Kids ;)

Leuk dat je even langs bent geweest en hopelijk tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten