zondag 6 maart 2016

Cupcakes voor Kids - Minnie Mouse - pakket - 6 maart 2016

Hallo allemaal!

Jaylinn werd 3 jaar en vindt Minnie Mouse en poesjes helemaal het einde. Dat werd een Minnie Mouse-pakket!


Dit keer heeft Juliëtte het kaartje gemaakt, Nynke heeft voor de cupcakes gezorgd en ik mocht het tasje weer maken.


Het hartje is gemaakt met een mal van Noor!Design. De letters zijn gestempeld met versa mark en ik heb er roze embossingpoeder van Wow! (metallic pink ultra high) over gestrooid en dit verhit met de heattool. Het achtergrondpapier is van de Action. Het plaatje heb ik van internet afgehaald.


Op de zijkant heb ik paarse strassbloemetjes geplakt. Deze bloemetjes zijn ook op de kaart gebruikt en het leek me wel leuk om dat terug te laten komen.

Jaylinn was er ook erg blij mee! 

De volgende keer heb ik het laatste pakket van februari om te laten zien. Leuk dat je even langs bent geweest en tot dan!


1 opmerking: