dinsdag 1 maart 2016

Cupcakes voor Kids - Mickey Mouse-pakket 2 - 1 maart 2016


Hallo allemaal!

Februari was een goede maand voor Cupcakes voor Kids: ik heb wederom een pakketje om te laten zien. Deze keer voor Liam, die 2 jaar werd en ook helemaal gek is op Mickey Mouse:


Zoals je kunt zien, konden we ook dit keer weer een compleet pakket, inclusief cadeautjes, weggeven. 


Ik heb dit keer het kaartje met tasje mogen verzorgen. Zoals altijd, heb ik de gebruikte materialen op de kaart terug laten komen op het tasje.

Dit is het kaartje geworden. Het plaatje van Mickey heb ik van internet afgeplukt. Het designpapier komt van verschillende blokjes van Action. De ronde stans en de gebruikte letters zijn van Noor! Design. Het cijfer twee is gemaakt met de Shape Art mal van Dutch Doobadoo.


Helaas ben ik vergeten bij daglicht een duidelijke foto te maken van het tasje. Dat krijg je met zoveel projectjes: dan vergeet je wel eens wat haha! Gelukkig had ik er wel 1 gemaakt bij kunstlicht 's avonds. De ronde stans en de letters zijn van Noor! Design, evenals de cadeautjes op de zijkant van het tasje.

Deze jarige vond het ook een erg leuk pakket! Het is zo fijn om te horen hoe blij de kinderen zijn met zo'n pakket. Daar doen we het uiteindelijk toch voor!

Wil je meer weten over Cupcakes voor Kids? Of misschien lijkt het je leuk om ons te helpen? Kijk dan eens op onze facebookpagina.

Tot de volgende keer! Leuk dat je even langs bent geweest op mijn blog! :)



1 opmerking:

  1. Schitterend setje en die cupcakes...té lief om op te eten...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen