dinsdag 22 maart 2016

Cupcakes voor Kids - Konijnen-pakket - 8 april 2016


Goedemiddag allemaal,

hier ben ik weer eens na een aantal weken afwezigheid. Door drukte ben ik er even niet aan toegekomen om mijn blog up te daten, maar hier komt weer een tasje die ik heb gemaakt voor Cupcakes voor Kids.

Felicia werd 9 jaar en is helemaal gek op konijntjes. Nou vind ik konijntjes ook erg leuk (ik heb er niet voor niks 2 in huis), dus dat was een erg leuke opgave!


Het plaatjes is van Yvonnen Creations. De blauwe achtergrond is uitgestanst met een mal van Noor!Design. De letters zijn ook uitgestanst met een mal van Noor!Design. Het achtergrondpapier is van de action.


Deze roze en blauwe bloemetjes heb ik gemaakt met een mal van Kreaxion. De pareltjes in het midden heb ik zelf gemaakt met een parelpen.


Hier zie je het totale pakket. De overheerlijke cupcakes zijn dit keer gemaakt door Jeannine en Juliëtte heeft het kaartje gemaakt. Dan komt er nog een leuk presentje bij en klaar is het pakket! :)

Ik heb nog veel meer projectjes afgemaakt de afgelopen weken. Deze zal ik binnenkort even laten zien :) Ook heb ik deze week mijn nieuwe Spectrum Noir Markers binnen gekregen, dus ik kan weer volop aan de kleur. En oh wat kleuren deze markers heerlijk! Dus ook daar zal ik binnenkort het een en ander van laten zien.

Leuk dat je weer even langs bent geweest en tot de volgende keer!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten