vrijdag 12 februari 2016

Kerstuiltje - 12 februari 2016


Hoi allemaal!

Hier dan mijn tweede kerstkaartje van 2016. Dit lieve uiltje van Yvonne Creations had ik nog liggen en schreeuwde om een plekje op een kaart! :)


De basis van het kaartje is gemaakt van kraftpapier met bordeauxrood karton. Ik heb weer gebruik gemaakt van hetzelfde designpapier, van Marianne Design, als bij het vorige kerstkaartje. Ik vind dit papier écht geweldig voor op een kerstkaartje!


Is het geen schatje? De letters "Merry Xmas" zijn van een stans van Noor! Design.


De cirkel is gestanst uit een mal van Noor!Design.


Deze rode bloemen heb ik kant en klaar gekocht bij CCHobby. In het midden heb ik met een parelpen een pareltje gemaakt. Zo handig! :)

Dit was het weer voor vandaag. Leuk dat je even langs bent geweest op mijn blog en tot ziens!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten