dinsdag 23 februari 2016

Cupcakes voor Kids - Dierenpakket - 23 februari 2016

Hoi!

Inmiddels is de maand februari alweer bijna om, maar hier dan het eerste Cupcakes voor Kids-pakket van februari!

Dit keer heb ik "alleen" het tasje gemaakt; de kaart voor dit pakket is deze keer gemaakt door Juliëtte. Zij had een kaart met kikkers gemaakt, ene plaatje van Yvonne Creations, dus besloot ik het tasje ook te maken met een kikker van Yvonne. Deze plaatjes zijn zoooo leuk! :)


Het achtergondpapier is van een 15 x 15 blok van de Action. Ik heb alle randen beïnkt met roze Stazon-inkt. De ovale vorm achter de kikker is gestanst uit een mal van Noor! Design. De letters "Hiep Hiep Hoera" heb ik gestempeld met mijn favoriete letterstempels van Noor!Design en met dezelfde roze Stazon-inkt.


De zijkant van het tasje heb ik versierd met zelf gemaakte bloemen, uitgestanst met een mal van Kreaxion. De parels heb ik zelf gemaakt met een parelpen.


Hieronder zie je het totale pakket. Zijn de cupcakes die Nynke heeft gemaakt ook niet super? Ook dit keer hadden we een leuk cadeautje in het pakket.


De jarige jet was er erg mee in haar nopjes!

Cupcakes voor Kids is een project i.s.m. de facebookpagina "Gratis eten Zuidplas e.o.". Wij streven ernaar om kinderen, waar simpelweg te weinig middelen zijn om een verjaardag te kunnen vieren met alles erop en eraan, alsnog een erg leuke verjaardag te bezorgen met onze cupcake-pakketten, bestaande uit cupcakes, een kaart, een tasje met wat lekkers en een cadeautje. Iedere maand kunnen ouders uit de regio Zuidplas, die lid zijn van de Facebookpagina "Gratis eten Zuidplas e.o.", hun jarige kind opgeven.

Binnenkort nog meer pakketten die we in februari uit hebben mogen delen!

Leuk dat je even langs bent geweest op mijn blog!



2 opmerkingen:

  1. Gezellige beestenboel...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gaby! En ook nog bedankt dat je volger bent geworden op mijn blog :) gezellig!

      Groetjes van Sabrina

      Verwijderen