zondag 28 februari 2016

Cupcakes voor Kids - Dierenpakket 2 - 28 februari 2016


Hallo allemaal,

hierbij nog een pakket van Cupcakes voor Kids! Deze was voor Zoë, die 3 jaar oud werd en gek is op Dora maar ook op dieren...... Uiteindelijk koos haar mama voor het Dierenpakket, maar ook Dora is niet vergeten hoor ;)

Mijn bijdrage bestond dit keer ook uit een tasje en een kaart. Er zat een lieveheersbeestje bij de cupcakes, dus koos ik dit keer voor een lief lieveheersbeestje van Yvonne Creations. Nynke heeft dit keer weer voor de Cupcakes gezorgd.

Het kaartje heb ik opgebouwd met papier van de Action. Het vlaggetje en de letters zijn van Noor! Design, evenals het vlindertje. Het cijfer 3 is weer van Dutch Doobadoo. Achter het Lieveheersbeestje zit een vlindercirkel van Noor! Design.

Het tasje heb ik uiteraard weer opgebouwd zoals de kaart. Papier is van de Action, de letters en vlindercirkel zijn van Noor! Design, net als de vlindertjes op de zijkant. Lief toch!

Als je mijn blog volgt en meer kaarten en tasjes hebt gezien die ik heb gemaakt voor Cupcakes voor Kids, dan zul je vast wel een patroon gaan herkennen. Ik maak deze kaarten en tasjes eigenlijk op een standaard manier, omdat we graag heel veel kinderen blij willen maken. In februari hebben we maar liefst 7 kinderen mogen verwennen met een Cupcakes voor Kids - pakket! Gelukkig zorgen al die leuke mallen die er op de markt zijn, voor heel veel variatie in de tasjes en kaarten :)

Wil je meer weten over Cupcakes voor Kids? Neem dan eens een kijkje op onze Facebookpagina!
We hebben inmiddels zo ontzettend veel giften gekregen, dat we de komende maanden nog veel meer kinderen mogen verblijden. Nog mijn hartelijk dank aan deze gulle gevers; zonder hen zouden we dit niet meer kunnen doen!

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog! Hopelijk tot snel!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten