donderdag 31 december 2015

dag 2015, welkom 2016

Hallo allemaal!

December is voor mij voorbijgevlogen. Ik heb het heel erg druk gehad, waardoor er helaas maar heel weinig tijd overbleef om lekker te freubelen en leuke creaties te maken. 

Maar de freubeluurtjes die ik had, heb ik besteed aan een leuk projectje: a.s. dinsdag 5 januari wordt ons kleine meisje alweer 1 jaar! Uiteraard gaan we dit uitgebreid vieren met familie en vrienden en daarvoor moesten er natuurlijk uitnodigingen worden gemaakt. Er lag een grote taak voor me in het verschiet: 22 kaarten......! En aangezien ik natuurlijk eigenlijk veel te laat was begonnen aan dit grote project, werden het een paar drukke weken met tussendoor zoveel mogelijk freubelen en hulp vragen aan moeders, omdat ik het anders nooit op tijd had gered. Maar het resultaat mag er best zijn:


Haar eerste verjaardag wordt gevierd met als thema Minnie Mouse: lekker veel roze en daar houdt ons dametje wel van :). Het achtergrondpapier is van een blok van de Action. Ik heb heel veel stansen en stempels van Noor!Design tevoorschijn gehaald van de  "Let's Party"-lijn. En ik heb wat shape-mallen van Dutch Doobadoo gebruikt.

Op de helft van de kaart heb ik karton geplakt, waarachter ik deze tag kon verstoppen. De vorm is van een shap art-mal van Dutch Doobadoo. De tekst heb ik gestempeld met paarse Stazon-inkt. De bloemetjes heb ik ook zelf gemaakt, met een stans van Kreaxion. De pareltjes zijn van de action.


De kaart zelf bestaat uit een roze hart met Minnie Mouse in 3D erop geplakt. De tekst "Let's Party" heb ik gemat op felroze karton. De 1 is van een shape art mal van Dutch Doobadoo. De letters en vlindertjes zijn ook gemaakt met een stans van Noor!- Design. De vlaggetjes heb ik uitgestanst op felroze papier en lichtroze papier, vervolgens de lichtroze vlaggetjes uitgeknipt en op de felroze vlaggetjes geplakt, met de letters "Hoera".


En dit waren ze dan alle 22! Het was een flink karwei, zeker al het uitstansen, maar stiekem ook wel erg leuk om te doen!
Inmiddels zijn alle kaarten op plaats van bestemming aangekomen. Volgende week zaterdag gaan we het feestje vieren!

En nu wil ik jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling toewensen en een gezellig, gezond maar vooral een zeer creatief 2016!

Leuk dat je even langs bent gekomen en tot volgend jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten