zondag 22 november 2015

Dat wordt een knalfuif! - 22 november 2015

Hallo allemaal!

Na een kleine pauze, ben ik er weer! Het scrapbook van mijn dochtertje is nog niet af, want er kwamen nog wat andere dingen tussendoor. Ik schiet er wel al mee op, maar kan helaas nog niks laten zien.

Afgelopen woensdagavond was er weer een gezellige Scrap 'n Chat op de Facebookpagina van Hobby-vision. Dit keer had Jenine Siemerink voor de uitdaging gezorgd. Gisteren vierde mijn neefje zijn 11e verjaardag en hij vindt het maken van kaarten ook erg leuk. Dus besloot ik voor hem dit project te maken als verjaardagskaart. Hierdoor is het een vrolijke maar ook best drukke kaart voor mijn doen geworden, met veel kleurtjes en gezellige plaatjes:

 Dit is de voorkant.
Ik heb weer gebruik gemaakt van die geweldig leuke plaatjes van Marij Rahder. Dit keer vond ik de feestmuizen wel toepasselijk voor deze kaart. Mijn neefje houdt wel van een feestje ;)


 Het lint en het achtergrondpapier zijn van Action. De letters zijn stempels van Noor design, met embossingpoeder en heattool verwerkt op blauw papier. Deze letters heb ik op meerdere punten op de kaart verwerkt.


Deze muis houdt wel van een knal en mijn neefje van een knalfuif, dus erg toepasselijk ;)


Als je vervolgens de kaart openvouwt, kom je dit tegen. In het midden een gezellig muis met een taart en ballonnen. Het woordje feestbeest past ook erg goed bij mijn neefje.


Dit achtergrondpapier heb ik ooit eens bij de Lidl gekocht. De ballonnen en tekst zijn een mal en stempel van Noor! Design.


Deze flapjes moesten ook allemaal opgefleurd worden en dat was best een hoop uitzoekerij en werk! Deze tekststempel is ook van Noor! Design, op dezelfde manier gemaakt als de letters op de voorkant.


Deze muis komt wat hapjes rondbrengen, want van feesten krijg je best trek!


Boven en onder 2 teksten gemaakt met stempels van wederom Noor! Design en op dezelfde manier gemaakt als de letters op de voorkant. 


Als je de flapjes dan nog verder openvouwt, komt er nog meer tevoorschijn. Een kaart met een hoop verrassingen!


Bovenin de tekst Let's Party (mal van Noor! Design) en de vlaggetjes (ook een mal van Noor! Design) met de tekst Hoera! (wederom gemaakt met een mal van......Noor! Design). Deze laatste heb ik op een bruin envelopje geplakt, waarin ik wat geld had verstopt.


Tekst en cadeautjes zijn stempels en mallen van.... je raadt het vast al... Noor! Design! :D


Hij werd 11 en ik vond het wel leuk om dit ook ergens op de kaart te vermelden. De cijfers zijn van een shape-art mal van Dutch Doobadoo, met mijn favo letterstempels van Noor! Design.


Ten slotte onderaan de tekst: Hartelijk gefeliciteerd!

Het was een flinke klus, maar wel erg leuk om aan te werken! Op dinsdagavond 22 december om 19:30 uur is er weer zo'n gezellige en leuke Scrap 'n Chat op de Facebookpagina van Hobby Vision, waar je een week van tevoren een boodschappenlijstje krijgt. Als je dit klaarlegt, dan ontvang je die avond op die pagina een aantal hints waarmee je het projectje kunt gaan maken. Je krijgt dan meestal een dag of 2 de tijd om het projectje af te maken, zodat het mee kan dingen naar een leuke prijs. 
Het is altijd erg gezellig, hilarisch en gewoon fun! Op 22 december verzorgd Tiets Wolfard-Tjoelker het projectje weer. Ik zou zeggen: probeer het eens en doe gezellig mee! :)

Verderop deze week heb ik nog een geboortekaartje om te laten zien, die ik in opdracht heb gemaakt. Maar deze is nog niet ontvangen, dus die houd ik nog even geheim ;)

Een fijne zondag verder en bedankt voor je bezoekje op mijn blog!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten