donderdag 26 november 2015

Bundle of Joy - 26 november 2015


Hallo allemaal!

Vorige week vroeg een vriendin of ik misschien een geboortekaartje wilde maken. Deze geboorte verdiende een speciaal kaartje, vond ze. Natuurlijk wilde ik dat wel maken! De opdracht bestond uit roze en Lief! lifestyle. Hier heb ik mijn eigen draai aangegeven.Voor mij is Lief! namelijk roze/blauw met een hoop bonte kleuren!

Op de Facebook-pagina van Be Challenged was deze maand weer een erg leuk patroon te vinden om een kaart mee te maken. Dit patroon heb ik voor de opdracht gebruikt:

Dit is de kaart als hij ligt. De kaart is makkelijk op te vouwen en te versturen.

En zo is de kaart neer te zetten. Superleuk toch!

Dit keer heb ik achtergrondpapier van de Action gebruikt en een plaatje uit een oude Hobbykaart. De randjes heb ik beïnkt met roze inkt van Memento (Rose Bud). Voor de basis heb ik Kraftpapier gebruikt.


Deze voetjes zijn mallen van Marianne Design. Leuk he! De tekst en de kinderwagen en beer zijn stempeltjes die ik ooit eens heb gekocht. Ik gebruik ze heel graag op mijn geboortekaartjes. Ik heb ze gestempeld met versamark, er vervolgens roze Wow! Embossingpoeder overheen gestrooid en ben er met de heattool overheen gegaan.


In het midden vond ik het wel leuk om weer wat bloemen te gebruiken. Deze heb ik gemaakt met een mal van Kreaxion. In het midden heb ik roze plakpareltjes van de Action gebruikt.


 En daar zijn ze weer: mijn favoriete letterstempels van Noor! Design! Ik kan echt niet zonder ;)


Rechts nog een lieve ster die bij het plaatje hoorde en een leuke tekst met een veiligheidsspeldje.

Dit was een erg leuke challenge: het patroon was duidelijk en het was een erg leuke kaart om te maken! Een kaartje in opdracht maken is daarbij altijd leuk! :)

Bedankt dat je even langs bent geweest op mijn blog. Tot de volgende kaart! :D




Geen opmerkingen:

Een reactie posten