woensdag 28 oktober 2015

Hoera, proost - 28 oktober 2015

Hallo allemaal!

Afgelopen maandag was manlief jarig. Van mij had hij zijn cadeautje allang gehad, maar ons dochtertje Fenna heeft ook nog een cadeautje gegeven aan papa. En daar hoorde natuurlijk wel een bijzonder kaartje bij!

Op het blog van Noor! Design was weer een erg leuke challenge en daarmee heb ik de volgende verjaardagskaart gemaakt:



Dit keer was het voor het eerst dat ik er geen moeite mee had om een mannenkaart te maken! Het mag een wonder heten haha. Ik ging er steeds meer plezier in krijgen tijdens het maken.
Wat heb ik allemaal gebruikt?
Als basispapier heb ik weer kraftpapier gepakt. Daarop een lichtbruin designpapiertje, in de juiste maten gesneden, en daarop heb ik het designpapier van het blok Vintage Wood 30,5 x 30,5 van Noor! Design gebruikt. Ik ben echt zo blij met dit papier voor mannenkaarten!


Aan beide zijkanten heb ik het designpapier met de Gearrand-stans en de Happy Birthday-stans van Noor! Design uitgestanst.


Aan de linkerkant hebt ik 2 houten knopen geplakt met de letter X erop gestempeld. Deze X-jes staan voor kusjes.... ;) Ook heb ik de tekst: "Waar is een feestje? Hier is een feestje!" gestempeld op het designpapier en dit gemat op zwart papier. Alle tekst op dit kaartje heb ik met Versa Mark gestempeld, heb er donkerbruin embossingpoeder opgedaan en vervolgens heb ik de heattool erop gezet.
Rechts heb ik de tekst "Biertje?" gestempeld op designpapier en gemat op zwart papier. De cijfers 36 zijn van de geweldige mal van Dutch Doobadoo. Hij werd tenslotte 36! Ik heb er nog 2 houten hartjes en een houten knoop opgeplakt om het een beetje af te maken.


Boven en onder het midden heb ik weer wat houten knopen geplakt en er de tekst: "Hoe oud?" opgestempeld. Manlief vindt zichzelf zo "oud"......! Deze letterstempels zijn ook van Noor! Design (maar helaas niet meer te koop, dus ik ben heel zuinig op deze stempeltjes haha)


~

Tenslotte heb ik in het midden lichtgeel papier met de geweldige hartenstans van Noor! Design gestanst, hier ook designpapier opgeplakt en een van die geweldige plaatjes van de monniken van Marij Rahder geplakt. De tekst "Hoera" heb ik ook uitgestanst met een mal van Noor! Design op designpapier en gemat op zwart papier. Als afmaker weer 2 houten hartjes en de tekst "Proost" op de banner onder de monniken met de leuke letterstempeltjes gemaakt.

Het was een cadeautje met een cadeautje, dus even de rol cellofaan gepakt, het cadeautje achter de kaart verstopt en mijn dochtertje had een mooi cadeau voor haar papa. Met 9 maanden had zij er nog geen besef van en was het gekraak van het cellofaan veeeeeeeeeeeel leuker natuurlijk hihi.

Ik ben heel blij met het eindresultaat van deze kaart. Dit vind ik één van mijn leukste kaarten tot nu toe en hij blijft in huis, dat is het fijne ervan (kan ik er nog even mee pronken ;))

Leuk dat je even langs bent gekomen! Ik heb nog meer kaartjes om deze week te laten zien, dus misschien tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten