maandag 26 oktober 2015

Merry Christmas - 26 oktober 2015


Hallo allemaal!

Ik heb deze week meerdere kaartjes om te laten zien en ik zal met deze beginnen:


Dit kaartje heb ik gemaakt naar een patroon op de facebook-pagina van Be Challenged. Iedere maand zoeken de beheerders internet af naar een aparte kaart die je dan als challenge kunt gaan maken. En deze kaart vond ik zeker apart! Totaal uit mijn comfortzone, maar ik heb er uiteindelijk toch wel iets leuks van kunnen breien. ;)

De basis van de kaart is van kraftpapier. Het gebruikte Design-papier is van het blok Merry Christmas 1 van Noor! Design. De mallen op deze kaart zijn ook van Noor!Design en ook een aantal van Kreaxion en Marianne Design. Op de voorkant groeten 2 vrolijke uiltjes van Yvonne Creations je.



Het groene steentje en de rode bloemen zijn van CC-Hobby, met parels van de Action.




Als je hem dan openklapt, zit er nog zo'n gezellig kerstuiltje van Yvonne Creations. De zwarte muzieknoot is gemaakt met een mal van Marianne Design. De bloemetjes zijn wederom van CC-Hobby met parels van Action.


De hulzenblaadjes zijn gemaakt met een mal van Kreaxion. De tekst "Merry Christmas" is gemaakt met een mal van Noor! Design. Het dennenblad op de linkerkant is een mal van Marianne Design.



 Ik heb afgelopen week een aantal challenges gemaakt en deze zal ik morgen en woensdag nog even tonen.

Leuk dat je even langs bent gekomen en tot de volgende keer!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten