zondag 16 augustus 2015

Verjaardagenweekend deel 2 - 17 Augustus 2015

Hallo Allemaal!

Vandaag is mijn beste dinnetje jarig en voor deze gelegenheid heb ik een leuk presentje voor haar in elkaar gefreubeld. Wij houden ervan af en toe lekker een wijntje te drinken en daarom besloot ik haar onze favoriete rosé in een leuk verpakking te geven:


Het idee voor deze verpakking komt uit een oud Magnolia-magazine. Het plaatje is wederom van Forever Friends, want die vind ik gewoon geweldig! :D Het achtergrondpapier heb ik weer van de Action gebruikt.

De achtergrond van het plaatje heb ik opgebouwd uit verschillende snijmallen. Ik heb een grote ronde snijmal van Spellbinder gebruikt, deze 2 keer uitgestanst en 1 door midden gesneden en onder en boven het plaatje geplakt.


Vervolgens heb ik een ovale stans van Noor! Design gebruikt en deze half onder het plaatje geplakt. De tekst "A hug is the shortest distance between friends" is een stempel  van Noor! Design. De tekst Cheers! heb ik ook gemaakt met een stempelset van Noor! Design. Ik begreep vandaag dat deze letters uit het assortiment gaan. Ik ben zo blij dat ik ze al heb, want ik gebruik ze regelmatig! Mooi formaatje en ze zien er heel leuk uit op een project!


Daarna heb ik de 2e stans van Spellbinders onder het plaatje geplakt en met de letters de tekst: "Happy Birthday"gestempeld. Deze uitgeknipt en met 3D-kit geplakt op de stans. 
Ook heb ik weer de roll up roosjes van Noor! Design gebruikt en de blaadjes zijn een mal van Marianne Design. De roosjes heb ik ook beïnkt met Vintage Photo van Distress Ink.


Als finishing touch uit design papier een label gestanst met een mal van, hoe raad je het, Noor! Design en de stempel "Hugs & Kisses" met streepjescode (ook van Noor! Design) erop gestempeld. Een leuk touwtje zorgt ervoor dat de verpakking goed om de fles blijft zitten en er een label aangehangen kan worden.



Ook aan dit project heb ik met heel veel plezier gewerkt. De lay-out dit keer zelf verzonnen en zelf weer de bloemetjes gemaakt. Dat maakt het allemaal alleen nog maar leuker!

Volgende week zal ik een kinderverjaardagskaartje laten zien en ook een kerstkaartje die meegaat doen aan een challenge. Een fijne week gewenst en leuk dat je even op mijn blog langs bent gekomen!


2 opmerkingen: