donderdag 9 april 2015

2 Geld-envelopjes met 2 gezellige patertjes - 9 april 2015

Hallo allemaal!

Hier ben ik weer eens. Ik heb nog steeds niet heel veel tijd om te freubelen helaas. Ik werk inmiddels ook weer en mijn dochtertje en het huishouden vragen ook veel tijd, maar ik hoop nog steeds dat dat gaat veranderen in de nabije toekomst. Fenna is inmiddels 3 maanden en buiten is het op het moment zalig zonnig weer. Hét moment voor een blogupdate!

Ik heb wel iets gemaakt de afgelopen maand en dat zijn deze 2 geld-envelopjes. Met 2 gezellige patertjes uit het boekje Happy Bells 1, van de hand van Marij Rahder. Zij maakt zulke vrolijke tekeningen, I love it!
De basis voor de enveloppen is het 15x30 kraftpapier van Joy! en het gebruikte design papier is van twee 15x30 papierblokken van Noor! Design. De vlaggetjes, cadeautjes en de label is ook van Noor!Design. De strassteentjes komen uit mijn voorraad en de gebruikte tekststempels zijn, wederom, van Noor!Design. Dit merk heeft zulke leuke dingen, ik kan er geen genoeg van krijgen! :D



Voor de witte tekst op het 2e envelopje, heb ik wit embossingpoeder van Wow! gebruikt met een heattool. Een erg leuk nieuw speeltje, gekregen voor mijn verjaardag. Ik zie er in de toekomst nog een hoop potjes embossingpoeder bijkomen in mijn al grote verzameling kaartenmaakspullen.......

Dit was het weer even voor vandaag. Ik ga nog meer patertjes maken op geld-envelopjes, dan is die voorraad voor de mannen ook weer lekker aangevuld!

Nu maar verder met het genieten van de lente en tot snel!!!

Veel freubelliefs,
Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten