vrijdag 6 maart 2015

weer terug van weggeweest - 6 maart 2015

Hallo allemaal!

Het is inmiddels alweer een paar maanden geleden dat ik hier wat heb geplaatst.
op 5 januari 2015 om 21:37 uur ben ik de trotse mama geworden van mijn prachtige dochtertje, Fenna Risje. de bevalling was erg zwaar en ik heb een flinke nasleep gehad, maar nu, na 2 maanden, ben ik alweer flink opgekrabbeld. 

Gisteren ben ik samen met mijn moeder en mijn dochtertje naar de Knotsgekke Kaarten Dagen in Den Bosch geweest. Ons jaarlijkse moeder-dochteruitje is vanaf dit jaar omgedoopt in oma-moeder-dochteruitje! Uiteraard kun je niet vroeg genoeg beginnen in de opvoeding met het besmetten van je dochter met het kaarten-maken-virus ;)
Wat was de beurs weer te gek! Het was vooral weer erg leuk even bij te kletsen met bekenden en flink in te slaan natuurlijk! Dit is mijn buit:


Ook mocht ik nog wat leuks uitkiezen voor mijn verjaardag maar dat krijg ik dan ook pas op mijn verjaardag ;) maakt niet uit, ik heb erg veel ingeslagen en oh wat kriebelt het weer. ik heb weer zoveel inspiratie opgedaan. helaas heb ik op het moment niet meer zoveel tijd maar ik hoop dat dat binnenkort weer gaat veranderen! :)

Vorige week had ik eindelijk eens tijd om weer eens wat te maken. Manlief bleef thuis bij dochterlief en ik ging met moeders en 2 vriendinnen weer aan de freubel. Ik kreeg het niet helemaal af op 1 avond, maar de dag erna gaf dochterlief me ook de kans om het af te maken! Het is een kaartje die ik heb ingestuurd voor de sketch challenge uit het Noor!magazine. Meedoen kan tot 15 maart! Kijk eens op hun blog hoe je mee kunt doen, zo leuk!
Het papier is van vivi gade design, het stempeltje van Magnolia die ik heb ingekleurd met mijn flex- en promarkers. Verder heb ik een stans en stempel van Noor! Design gebruikt. Het kant en de stof en de bloemetjes en de sterren had ik nog liggen. Is het geen schatje?


Dit was het dan weer even vanaf mijn kant. Ik hoop dat ik weer veel actiever kan gaan worden dit jaar, want ik heb het echt wel gemist! Nu ga ik weer mijn dochter verzorgen. Over 4 weken mag ik ook weer aan het werk, dus ik ga nog even heerlijk van mijn kleine meisje genieten. Iedereen alvast een fijn weekend geweest en tot de volgende keer!

Veel freubelliefs,
Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten