zondag 9 februari 2014

Een groot contrast: vrijdag een condoleancekaartje en gisteren een verjaardagskaartje voor een 1-jarige.

Goedemiddag allemaal!

Wat een winderige zondag is het toch vandaag! Ideaal weer om mijn website te updaten en hier nog even het één en ander aan jullie te laten zien.

Afgelopen vrijdag vroeg mijn man of we nog een condoleancekaartje hadden liggen om te versturen. Nou, ik had nog wel wat maar dat was al zo oud en niet echt geschikt vond ik zelf, dus ik ben vrijdagavond na het eten gelijk aan de slag gegaan zodat hij deze 's avonds mee kon nemen. Ik had voor kerst allerlei condoleance-tekst-stempels van Noor!design® gekregen en die kwamen nu goed van pas:
 Voorkant: plaatje is uit een Mijn Hobbykaart, het achtergrond papier is van Viva Gade design® (te verkrijgen via http://cchobby.nl) . Ik heb voor de tekst-stempels de inkt van StazOn® (Sadle Brown) gebruikt en de randen van alles heb ik beïnkt met Distress Ink® (Vintage Photo). De tekst aan de voorkant staat in een stans van Noor!Design®. 
De binnenkant simpel gehouden en de tekst met de StazOn® inkt Sadle Brown gestempeld. Aan de linkerkant ruimte overgehouden om te schrijven.

Gisteren hadden we een verjaardag van de dochter van vrienden van ons en daar heb ik het volgende kaartje voor gemaakt:
Het achtergrond papier is wederom van Viva Gade Design® (ben helemaal verslingerd aan dit merk geraakt). Het plaatje is van Forever Friends®. De vlaggetjes en de tekststempel zijn van Noor!Design® en de letters op de vlaggetjes is van een stempelsetje van Me-to-You®. De roze 1 heb ik ooit eens bij de Zeeman gekocht en de vlinder-strassteentjes komen ook  bij CChobby vandaan (veel te leuke winkel...)

De afgelopen weken ben ik erg druk geweest met het maken van geld-envelopjes en ik zal er een aantal laten zien hier:



Veel Noor!Design® gebruikt bij deze! Dit is toch echt wel mijn favoriete merk en hier zal ik van blijven kopen haha!

Mocht je meer willen zien? Kijk dan even op mijn Facebook-pagina of in mijn webwinkel.

En nu weer snel aan de freubel: morgenavond nog een verjaardag, dus ik moet nog even een cadeauverpakking maken. Mijn nichtje wordt volgende week 2 jaar dus daarvoor staat nog een kaartje op de planning en ook mijn schoonmoeder is jarig waarvoor ik nog een geld-envelopje en een wijn-cadeauverpakking ga maken. En ik wil óók nog meedoen aan de wedstrijd in het Noor!Design-magazine waar ik nog even wat voor af moet maken. En daarna nog verder met 25 stempelafdrukjes inkleuren want de bestelling voor de 40 geboortekaartjes moet ik echt heel snel af gaan maken..... Druk druk druk haha! But I love it! :)

Ik wens iedereen nog een fijne zondag en tot snel met wat nieuwe creaties!

Veel freubelliefs,
Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten