vrijdag 24 januari 2014

2014

Zo. ik ben hier al een tijd niet geweest! In december heb ik het zeer druk gehad met voldoende dingen te maken voor Serious Request. Ik heb ruim €122,00 mogen doneren met de verkoop van m'n kaarten dus ik was en ben hier zeer tevreden over! Dit jaar heb ik besloten dat ik weer actie zal gaan voeren voor dit goede doel!

Na de kerst had ik even een flinke creatieve dip. Ik had zo ontzettend veel gemaakt dat het even op was! Maar aangezien ik een opdracht heb gekregen voor het maken van 40 geboortekaartjes, moest ik er toch weer even tegen aan. Hier heb ik wat magnolia-stempels voor aangeschaft en 2 weken geleden heb ik 2 proefkaartjes gemaakt. En de eerste kaart die ik had ontworpen, werd ook gekozen!

Nu ben ik dus flink aan de slag met het inkleuren van 40 stempeltjes (10 stuks zijn klaar, nog maar 30 te gaan!) en het verzamelen van de materialen die ik hiervoor nodig heb. Zo leuk om te doen!

En toen afgelopen dinsdag ook nog eens de allereerste Noor!-design magazine op de deurmat viel, kwam mijn creativiteit weer in volle glorie terug! Op de facebookpagina van Noor!-design kon je een selfie plaatsen met het magazine in je handen. Vond de mijne zo grappig geworden dat het gelijk mijn profielfoto op FB is geworden whaha!


Ook ben ik nu heel druk bezig met het maken van verschillende geld-envelopjes. Hier heb ik ook een opdrachtje voor lopen en mijn voorraad is aan het einde van het jaar altijd op, dus moest ik weer volop aan de bak. Maar door mijn hervonden motivatie-inspiratie-creativiteit komen er weer heel wat leuke geld-envelopjes uit m'n mouw gerold! Deze zal ik binnenkort eens laten zien.

Nu wilde ik jullie nog even het geboortekaartje laten zien die niet door de "keuring" heen kwam voor de grote opdracht. Ik vond deze zelf zo ontzettend schattig, dat ik m verder heb afgemaakt als een algemeen geboortekaartje:

De stempel is van Magnolia (Princess Tilda). Het achtergrondpapier heb ik ooit eens bij de Lidl weten te bemachtigen. Het sterretje heb ik geponst en de teksten op het kaartje heb ik op de computer gemaakt. De grote vlinder is ook geponst (ik kon laatst voor een leuk prijsje ontzettend veel ponzen op de kop tikken, dus die zal ik de komende tijd wel regelmatig gaan gebruiken). Het stempeltje heb ik ingekleurd met mijn flex- en promarkers.

Het andere kaartje laat ik zien als de kleine is geboren en de kaartjes zijn verstuurd en ontvangen! ;)

Dit was het dan weer voor nu. Ik hoop binnenkort weer het een en ander te kunnen laten zien nu de rust weer is wedergekeerd ;) Tot dan!

Veel freubelliefs Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten