zondag 17 november 2013

The Sketchy Challenges #60

En dan nu mijn tweede kerstkaartje van dit weekend, die ik mee laat doen op een challengeblog. Ik doe op dit blog, The Sketchy Challenges, voor de eerste keer mee; ik vond deze sketch zo leuk, dat ik besloot mee te doen!

And now my second christmascard of this weekend. I'm entering this card for the first time on another challengeblog: The Sketchy Challenges. I really loved this sketch, so I decided to join in!


Het achtergrondpapier is een mix van Action, Kruidvat en Kaisercraft; ik heb dit keer ook een hoop restjes papier gebruikt. De stempel is ingekleurd met mijn pro- en flexmarkers, de bloemen komen bij CCHobby vandaan en de tekststempel is van het Kruidvat. De ovale vorm heb ik uitgestanst met een stans van Noor!-design.

The backgroundpaper is a mix of Action, Kruidvat and Kaisercraft; this time I've used a lot of paperscraps. I've colored the stamp with my pro- and flexmarkers, the flowers are from CCHobby and the textstamp is also from Kruidvat. The oval shape's been die cutted with a die of Noor!-Design.


Dit was het dan voor dit weekend. Tot de volgende keer!

This is it for this weekend. Love to see you next time!

Veel freubelliefs,
Lots of Craftinglove,

Sabrina

4 opmerkingen:

  1. Hi what a fun colourful cute card ..Thank you for joining us in The Sketchy Challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card! The teddybear is such a cutie and the papers are lovely!
    Thank you for joining us at The Sketchy Challenges!
    Hugs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje!
    leuk dat je met ons meedoet op Sketchy challenges!
    groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen