dinsdag 12 november 2013

CCWS#98

Goedemiddag allemaal!

De afgelopen week heb ik ziek thuis gezeten. Vandaag gaat het gelukkig alweer stukken beter, morgen ga ik weer werken en vandaag heb ik maar weer op de valreep een kaartje gemaakt voor challenge #98 op het CCWS-blog.

Goodday all!
The past week I've been taken ill at home, but today I feel much better. I will be back at work tomorrow and today I've made another card for challenge #98 on the CCWS-blog, again at the last minute!


Deze keer had de uitdaging een twist: gebruik een charm. Nou, die heb ik kunnen vinden.
De digistamp heb ik vorig jaar ergens op internet gevonden en ingekleurd met mijn pro- en flexmarkers. Het achtergrondpapier is een mix van Action en Marianne Design. Het merendeel heb ik uit mijn mandje restjes gehaald dit keer.

This time the challenge had a little twist: use a charm. Welll, I found one!
The digistamp is one of the stamps I found on the internet last year and I've colored it with my pro- and flexmarkers. The backgroundpaper is a mix of Action and Marianne Design; the most paper is out of my basket of scraps.


Ik heb een houten knijpertje met Distress Inkt bewerkt en opgeplakt, waaraan ik een label heb gehangen met de gevraagde charm. Ik vond het wel een leuk idee om zo de kaart een beetje op te leuken.

I've used a wooden pin, which I've inked with some Distress Inkt. With the pin I've hung a little tag with the required charm. I thought it to be a fun idea to lighten up the entire card.

Dat was het weer voor vandaag. Ik ga weer druk verder met het maken van de kerstkaarten.Tot de volgende keer!

This is it for today. I'm very busy making christmascards at the moment. Love to see you next time!

Veel freubelliefs,
Lots of craftinglove,

Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten