zondag 17 november 2013

CCWS # 99

Goedenavond!

Wat gaat de tijd snel, het is alweer half november........ De afgelopen dagen ben ik dus weer druk in de weer geweest met het maken van kerstkaarten en daarvoor heb ik 2 sketches gebruikt van 2 verschillenden challenges. De eerste is van het CCWS-blog, challenge #99 alweer.

Good evening!
Time flies, it's halfway November already...... The last few days I've been busy crafting more christmascards and this time I used two different sketches from 2 different challenge blogs. The first one is from the CCWS-blog, challenge #99 already.......

 Het achtergrond papier is van Marianne Design. Het lint is bij de Action vandaan. De blauwe sneeuwvlokken heb ik bij het Kruidvat gekocht en de blauwe bloemen bij CCHobby. De rode en blauwe strasssteentjes had ik nog liggen. De stempel heb ik ingekleurd met mijn pro- en flexmarkers.

The backgroundpaper is from Marianne Design. I've bought the ribbon at Action, the blue snowflakes at Kruidvat and the blue flowers at CCHobby. The red and blue rhinestones are from my stock. I've colored the stam with my flex- and promarkers.
Hier een kleine close-up van de stempel. Wat een schatje he!

Here's a little close-up of the stamp. Isn't he cute!

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en ik zou het leuk vinden als je een berichtje voor me achterlaat!

Thank you for visiting my blog and I would love to read your message!

Vee freubelliefs,
Lots of Craftinglove,

Sabrina

1 opmerking:

  1. Mooie kaart Sabrina.
    Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij CCWS.
    Groetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen