maandag 28 oktober 2013

CCWS challenge #96

Goedemorgen allemaal!

Van het weekend ben ik, naast het vieren van de verjaardag van manlief en m'n huis weer op orde te krijgen na de verbouwing van de voorgevel, heerlijk aan het freubelen gegaan en heb ik het volgende kerstkaartje gemaakt voor challenge #96 op het CCWS-blog. Helaas is het me niet gelukt om het DT-team te halen, maar wie weet, in de toekomst ;)

Goodmorning to you all!
This weekend I've been busy crafting, besides celebrating my husbands birthday and cleaning up after remodeling the front of our house. I've made this lovely christmascard for challenge #96 on the CCWS-blog. Unfortunately I wasn't chosen to become one of the newest DT-members, but who knows what the future might bring ;)


De stempel is van Magnolia en het achtergrond papier is een mix van Action en Marianne Design. De achtergrond van het stempeltje heb ik met bruine distress inkt bewerkt. Het lint en de tekststempel zijn van het Kruidvat. Het stempeltje heb ik ingekleurd met m'n pro-en flexmarkers. Ik heb het kaartje vrij simpel gehouden, omdat ik vind dat het papier er al genoeg uit springt.

The stamp is a Magnolia and the backgroundpapier is a mix of Action and Mariannen Design. I've made the edge of the stamps background brown with Distress Ink. The ribbon and textstamp are from Kruidvat. I've colored the stamp with my pro- and flexmarkers. I've left the card plain and simple, because I believe the paper says it all.


Op naar de volgende uitdaging op dit leuke blog! 

I'm up for the next challenge on this blog!

Veel freubelliefs,
Lots of Craftinglove,

Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten