dinsdag 15 oktober 2013

CCWS challenge #94

En nu weer eens mijn inzending voor uitdaging #94 op het CCWS-blog. Ik vond deze sketch zo geweldig leuk, dat ik hem op het allerlaatste moment nog even heb gemaakt!

And now my entry for challenge #94 on the CCWS-blog. I'm entering my card at the last moment, because I really loved this sketch!



Dit keer heb ik een stempel van Forever Friends gebruikt, uiteraard ingekleurd met mijn pro- en flexmarkers. Het achtergrondpapier is van kaisercraft, de pareltjes zijn bij de action vandaan en de gouden sneeuwvlokken heb ik ooit eens bij de Marskramer gekocht. De tekststempels zijn van Marianne Design.

This time I've used a stamp of Forever Friend which I've colored with my pro- and flexmarkers. The backgroundpaper is from Kaisercraft, I've bought the pearls at Action and some time ago I've bought the golden snowflakes at Marskramer. The textstamps are from Marianne Design.


Ik vind hem zeer geslaagd :) Dit was het weer eventjes, tot snel!

I really like this card :) This is it for now, see you soon!

Veel Freubelliefs 
Lots of Craftinglove,

Sabrina

2 opmerkingen:

  1. Ook dit kaartje is hartstikke leuk!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij CCWS!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg leuk kaartje, Sabrina. Lief beertje en mooi papier! Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen