maandag 28 oktober 2013

2 Verjaardagen - 2 kaarten in opdracht - 2 cadeautasjes

Dit weekend was mijn man jarig en ik mocht voor hem aan de slag. Er werd gevraagd of ik een verjaardagskaart voor hem wilde maken en mijn moeder wilde een leuke verpakking voor haar cadeautje, waar ze zelf ook aan meegeholpen heeft. Dit heb ik uiteindelijk gemaakt:
 Cadeautasje namens mijn moeder: voorkant. Hollandstijl, met Noor!-design tekststempel en het tasje is bekleed met papier wat ik ooit bij het Kruidvat heb gekocht. De label met de tekststempel heb ik uitgestanst met snijmallen van Nestabillities.
 Achterkant, met mijn labeltje
Aangezien hij altijd "klaagt" dat hij zo "oud" wordt, was dit wel een toepasselijk plaatje + tekst ;) in opdracht gemaakt voor vrienden.

We hadden nog een verjaardag en dat betekende nog een kaartje in opdracht:
Gek op waterpolo, dus deze kleurplaat gevonden en als digistamp gebruikt.

Wij gingen zelf ook naar deze verjaardag en in plaats van het standaard geld, kreeg ik een ander idee: ze is 15, dus houdt van make-up maar niet zo van het reinigen van haar gezicht. Daarom heb ik bij het Kruidvat wat basis reinigingsproducten gekocht, ingepakt en in dit tasje gestopt:

 Voorkant: het kikkertje met de mascara vond ik een zeer toepasselijk plaatje (3D-plaatje)
 Voorkant: een label gemaakt aan een van de handvaten met op de achterkant een boodschap geschreven.
 Achterkant, met mijn labeltje.

Het papier waarmee het tasje is bekleed, heb ik bij cchobby gekocht. Van dit papier heb ik nog heel veel liggen en ook nog met ander design, dus ik kan er nog veel meer tasjes mee maken! ;)
De jarige was er erg blij mee!

Nu ga ik weer flink aan de slag met de kerstkaarten; de voorraad moet toch echt nog beetje aangevuld worden.......

Tot de volgende keer!

Veel freubelliefs,
Sabrina

2 opmerkingen:

  1. Leuke creatie's Sabrina
    ik schaam me beetje ik nu pas dat je me bloggie volgt
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Lenny :)
      En dat geeft niks hoor! Ik kijk altijd heel graag bij andere mensen ;)
      Groetjes Sabrina

      Verwijderen