woensdag 10 juli 2013

Mijn allereerste tagje....

Deze week is het feest bij de club van Kaarten maken met Tiets want deze club bestaat inmiddels 9 jaar. Om dit te vieren, hebben de beheerders van de club een hele feestweek bedacht, waarbij leuke prijsjes te winnen zijn. Iedere dag komt er een nieuwe opdracht voor het maken van een Tag. Nou had ik dit nog nooit gedaan, al had ik wel al wat van die tags ingeslagen. Maar deze feestweek gaf me aardig wat inspiratie en motivatie om er toch eens mee aan de slag te gaan. En ow wat is dat leuk om te doen zeg!

Hieronder zie je wat ik voor de uitdaging van afgelopen maandag heb gemaakt, met als thema :"Happy Birthday".

Gisteren was het thema "Winter" en vandaag gaan we verder met het thema "Kerst". "Winter" heb ik al klaarliggen (maar nog niet gefotografeerd) en "Kerst"is weer een mooie uitdaging voor vanavond. En morgen en vrijdag komen er nog 2 thema's! Alles moet zaterdagochtend vóór 10:00 uur ingeleverd zijn. Goed te doen!

Ook zin om mee te doen? Wordt dan lid van deze club en doe gezellig mee!

Tot de volgende keer!

Veel freubelliefs van Sabrina

2 opmerkingen: