donderdag 16 mei 2013

Notitieboekjes pimpen - een gat in de markt!

Vorige week had ik jullie een notitieboekje laten zien die ik in bestelling had gemaakt. Ook kreeg ik een nieuwe opdracht voor een ander notitieboekje, met Hello Kitty®. Nou, die is goed gelukt!
De ontvangster was er he-le-maal blij mee! 

's Avonds kreeg ik via facebook weer een opdracht voor een notitieboekje: nu in de kleur blauw en met vlinders. Deze heb ik gisteravond gemaakt maar hier heb ik helaas nog geen foto van kunnen maken.

Dinsdagavond zat ik op facebook met een van mijn facebook-vriendinnen te chatten over het songfestival en vervolgens vroeg ze of ik voor haar ook een notitieboekje wilde maken!

Deze moet ik nog in elkaar knutselen (hij wordt in ieder geval roze...) maar ik geloof dat ik een gat in de markt heb gevonden ;)

Gisteren heb ik ook nog een schattig prinsessen-verjaardagskaartje gemaakt voor een lief klein meisje dat vandaag 2 jaar is geworden. Daar heb ik wel een foto van maar deze plaats ik nu nog even niet want mocht haar moeder dit blog lezen dan is de verrassing er weer af en dat zou ik erg jammer vinden.

Vanavond gaan we maar weer verder aan de freubel om m'n 4e notitieboekje in opdracht te maken en dan tellen we langzaam af naar a.s. zaterdag, voor onze 2e braderie dit jaar in Capelle aan den IJssel. Nu hoop ik alleen nog op droog weer!

Vanavond zal ik nog even het prinsessenkaartje plaatsen dat ik heb gemaakt, mocht het ontvangen zijn.....en ook het vlinder-notitieboekje.

Fijne dag allemaal!

Veel freubelliefs van Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten