dinsdag 7 mei 2013

Notitieboekje - in opdracht

Van onze bruilofts-fotografe kreeg ik op Koninginnedag de opdracht een notitieboekje voor haar te pimpen, zodat ze hier al haar verhalen in op kan schrijven als ze volgende week met haar nieuwe baan begint. Er was slechts één vereiste: hij moest paars worden, haar absolute lievelingskleur. Nou, paarser kan bijna niet!

Vanavond heeft ze hem opgehaald en prompt kreeg ik nog een opdracht: of ik er ook een voor haar dochter wil maken, maar dan in het roze en graag met Hello Kitty®. Ik heb weer wat te doen vanavond :D

Fijne avond allemaal!

Veel freubelliefs van Sabrina

2 opmerkingen:

  1. Leuk notitieblokje Sabrina!
    Fijn dat mensen wat je maakt mooi vinden en je daarna nog een opdracht krijgt he?
    Ik kan daar ook zo van genieten.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Hetty!

      Ik vind het zo geweldig leuk om op deze manier mensen blij te maken;een groter compliment kun je toch niet krijgen over je creaties? :)

      Verwijderen