donderdag 16 mei 2013

Een prinsessenkaartje en een cadeautje voor moederdag

Zoals beloofd, komt hier dan het kaartje dat ik gisteren heb gemaakt voor een lief klein meisje dat vandaag 2 jaar is geworden :)
De tekst heb ik geprint, de letters van Hoera heb ik ooit eens bij het Kruidvat gekocht. Het achtergrond papier is van restjes van action, kruidvat en marianne design. De bloemetjes heb ik bij de action vandaan, net als het kant en het lint. Ook heb ik een stans van nestabillities gebruikt.

En wat ik nog was vergeten te bloggen: afgelopen zondag was het uiteraard moederdag en voor mijn schoonmoeder had ik t volgende gemaakt:


Het idee komt uit het laatste Magnolia-ink magazine en wat was het leuk om dit in elkaar te zetten! Uiteraard heb ik er mijn eigen draai aan gegeven. Mijn schoonmoeder was blij verrast! (mijn eigen moeder heeft niks met moederdag dus daarom heb ik voor haar niets gemaakt). Het achtergrondpapier is van een blok van de Action, evenals het kant. De roosjes zijn van het Kruidvat. De gestempelde letters zijn van Me to You en het stempeltje heb ik afgelopen maart op de knotsgekke kaart- en scrapdagen gekocht, maar ben even kwijt wat voor stempel het is. De stempel heb ik ingekleurd met flex- en promarkers, vervolgens uitgeknipt en geplakt op een nestabillitie-stans. 

Dit was het dan voor vandaag. Tot snel!

Veel freubelliefs van Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten