zaterdag 2 maart 2013

Hugs and Kisses just for you.....

Sinds een maand heb ik me aangemeld bij de club van Kaarten maken met Tiets en zij had een wedstrijd gekoppeld aan een tijdelijk gratis digi-stempel van Krista. Wat een super schattige digi's maakt zij zeg! Ik had al een tijdje niets meer met stempels en digi's gedaan en gisteravond heb ik het maar weer eens tevoorschijn gehaald. Met dit als resultaat:

Ik kleur mijn stempels altijd in met pro-markers, de tekstlabel heb ik in word gemaakt, de hartenlintjes komen bij het kruidvat vandaan en het achtergrondpapier is van Yours truly- by Cassandra Cooper (echo park paper co.) wat ik ooit eens op een beurs op de kop heb getikt.

Ik vind hem echt leuk geworden. Ik maak nooit van zulke liefdes-kaartjes maar ik denk dat ik het toch wat vaker ga doen: het was erg leuk om deze te maken!

Vorige week zaterdag heb ik een opdrachtje binnen gekregen voor 4 kaartjes en daar ben ik nu druk mee bezig.

Nu gaan we op weg naar een verjaardag en en een 12,5-jarig huewelijksfeest. Tot snel en een fijn weekend!

Veel freubelliefs van Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten