maandag 25 maart 2013

Daar ben ik weer eens

Hallo allemaal!

Hier ben ik weer eens. De afgelopen weken is het beetje hectisch geweest, met controle en onderzoek en druk op werk en een oma die het ziekenhuis in ging plus nog een aantal verjaardagen, maar nu is de rust weer redelijk terug gekeerd dus ik heb eindelijk eens tijd om weer eens een blogberichtje te plaatsen!

Ik heb qua freubelen niet stil gezeten! Ik ben druk bezig geweest met het aanvullen van de voorraad want koninginnedag komt steeds dichter bij en mijn voorraad is nog niet helemaal op peil. Hieronder een selectie van wat ik zoal heb gemaakt:
 Abraham
 Beterschap voor een meisje
 Gefeliciteerd voor een nieuwe opa & oma
 Geboorte: meisje
 Geboorte: jongen
 Gefeliciteerd: diploma
Gefeliciteerd:zwemdiploma (meisje)

Afgelopen donderdag ben ik samen met mijn moeder en 2 mede-freubelaars naar de knotsgekke kaarten en scrapdagen in Den Bosch geweest. Het was weer super! Alleen jammer dat het zo waanzinnig druk was; vorig jaar was het er een stuk beter vertoeven! Zo zie je maar weer wat een verschil slecht weer kan maken.  De goodie bag was ook errug leuk dit jaar! Ik had ook een flink budget om te besteden; ik had best wel veel centjes opgehaald met mijn verjaardag. Dat is dus voor herhaling vatbaar volgend jaar haha! Dit was mijn buit:

ik kan nu eindelijk zeggen dat mijn magnoliacollectie zich aardig heeft uitgebreid hihi. Ook heb ik ipv pro-markers, flexmarkers aangeschaft. Binnenkort ga ik alles eens goed uitproberen als mijn voorraad weer beetje op peil is of als ik een geschikte stempel vind voor het kaartje wat ik voor de voorraad moet maken. Leuk leuk!

Nu ga ik eens even een cake bakken. En daarna lekker op de bank hangen voor de tv: maandagavond = crime-avond hier in huis! :D

Fijne avond allemaal en hopelijk tot snel!

Veel freubelliefs van Sabrina

P.S. gisteren hadden we weer onze maandelijkse SCHB-clubke dag. Kijk eens op ons blog wat we zoal hebben gemaakt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten