zondag 17 februari 2013

Geboortekaartje, Geld-envelop en 1 jaar

Begin Februari zijn vrienden van ons de trotse ouders geworden van hun dochtertje Lisa. Voor hen heb ik afgelopen week het volgende kaartje gemaakt:

Voorkant:
 Binnenkant:

Dit is een van de eerste kaartjes die ik heb gemaakt waarbij ik de binnenkant ook eens heb aangepakt. Ik vond m zo mooi geworden dat ik de envelop helemaal met plakband heb dichtgeplakt voor ik hem heb opgestuurd in de hoop dat dit keer de kaart in de envelop aankwam (Vorig jaar met het versturen van onze handgemaakte trouwkaarten had ik een zeer slechte ervaring gehad met postnl......)

Afgelopen donderdag was mijn schoonmoeder jarig en voor haar heb ik de volgende geld-enveloppe gemaakt, met daarin een tegoedbon voor ici-paris.

Voorkant:
 Voorkant zonder label:
 Achterkant:
 Binnenkant:

Zij is helemaal gek op holland, dus daarom een hollands thema!

Vandaag hadden we tot slot de verjaardag van ons nichtje. Ze is alweer 1 jaar geworden gisteren, wat vliegt die tijd voorbij! Gisteren heb ik voor haar een raamschildering gemaakt op het keukenraam:
En speciaal voor haar verjaardag, een kaartje, natuurlijk met Teigetje:

En nu ga ik echt eens beginnen aan de voorraad geboortekaartjes! Fijne avond!

Veel freubelliefs van Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten