vrijdag 25 januari 2013

Laaf - 40 jaar

Gisteren was mede-kaartenmaakster Vera jarig en voor haar heb ik een geld-envelopje gemaakt. Ze is helemaal gek van het Volk van Laaf dus gelukkig kon ik nog ergens een plaatje van een Laaf scoren en deze gebruiken voor op het envelopje (nog bedankt Ciska!) Als inhoud heb ik haar een tegoedbon gegeven, die ze bij me kan inwisselen op de Knotsgekke Kaarten én Scrapdagen 21 maart a.s., waar we met een groepje van 4 vrouwen gezellig naar toe gaan. Ze vond het helemaal geweldig! Daar doe je het uiteindelijk toch ook voor! Dit is hem geworden:
 Complete envelopje
Voorkant van envelopje zonder label
 Achterkant envelopje met label
Binnenkant envelopje met label ernaast.

Ik ben de komende tijd druk bezig met het maken van kaarten en geld-envelopjes voor de verjaardagen in onze familie- en vriendenkring en daarna ga ik weer druk aan de slag om mijn voorraad aan te vullen, want we hebben dit jaar 8 markten gepland! De agenda kun je hier vinden.

Tot de volgende keer en alvast een fijn weekend!

Veel freubelliefs van Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten