zondag 20 januari 2013

een rimpeltje minder of meer........

Wow, wat een sneeuw weer ineens buiten! Gelukkig kon het SCHB-clubke wel doorgaan vandaag en hebben we lekker zitten freubelen, met een warme kop thee erbij en een stukje verse appeltaart mét slagroom! De terugweg naar huis was af en toe beetje wegglibberen met de auto, maar dat vind ik altijd wel grappig en als je gaat, houd je het toch niet tegen maar het ging helemaal goed. Heb H en B weer veilig thuis kunnen brengen en mezelf ook. Nu maar even afwachten of we morgenochtend de auto nog uit het parkeervak kunnen krijgen, want er wordt nog meer sneeuw verwacht. 
We zullen het zien!

Gisteravond heb ik ook nog zitten freubelen. Echt, als ik in die flow zit, dan kan ik er niet meer mee ophouden haha! Hierdoor heb ik de volgende kaartjes kunnen maken:
 "Een rimpel minder of meer heus Sarah het doet écht geen zeer!"
"Ja ja, het is echt waar. Sarah is vandaag 50 jaar!"

 "Abraham ziet de 50 vandaag!"

De teksten heb ik op internet opgezocht en in word gemaakt en uitgeprint. Het papier is van de bekende winkels ;). De ruitjes en kroontjes heb ik bij de Action vandaan.

Vandaag heb ik nog 3 Abraham-kaartjes gemaakt maar deze laat ik binnenkort even zien; ik kon ze niet meer voor het donker op de foto zetten. En daarmee is de voorraad Abraham & Sarah-kaartjes ook weer aangevuld.

Op naar de beterschapkaartjes want die heb ik helemaal niet meer.......... En ik heb even een lijstje gemaakt welke kaartjes/geld-enveloppen ik kan gaan maken voor de vrienden en familie-verjaardagen de komende tijd. Het zijn er weer genoeg! Januari is wat dat betreft voor ons de fijnste maand van het jaar: géén verjaardagen haha! ;)

Ik wens iedereen nog een fijne avond en veel sterkte morgenochtend in de spits; kijk alsjeblieft héél goed uit als je echt de weg op moet om naar je werk te komen! Dan zal ik dat ook doen :)

Veel freubelliefs van Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten