donderdag 17 januari 2013

2 x Sarah

Goedeavond!


Ineens zie ik dat ik er weer een volger bij heb gekregen. Welkom Christine! En wat een leuke reactie heb je gegeven op m'n Morehead-kaartjes, dank je wel voor het compliment! :-)

Tijdens mijn zoektocht naar Sarah-plaatjes (wat jammer dat deze zo schaars zijn; in stempelland ben ik ze ook nog niet tegengekomen of misschien moet ik wat beter zoeken?) kwam ik deze plaatjes tegen in de map van mijn moeder (nog bedankt mam!). Deze kaartjes heb ik er mee gemaakt:




De materialen die ik heb gebruikt variëren van stock van de Action tot Marianne Design. Ik vergeet af en toe echt waar ik wat gekocht heb haha erg! De bloemetjes en sterretjes en maantjes heb ik wel bij de Action vandaan.

Ik kom nog wel wat Abraham/Sarah-kaartjes tekort, dus dat wordt mijn projectje de komende week! Het  komende weekend hebben we helemaal niks gepland dus dat wordt heerlijk freubelen! Met op zondag weer het SCHB-clubke. Zin in! 

Tot de volgende keer!

Veel freubelliefs van Sabrina

1 opmerking: