maandag 31 december 2012

Opkikkerdoosje

Een goede vriendin van mij zit helaas op dit moment weer in de lappenmand. Ik wilde haar wel eens verrassen. Bij de Xenos heb ik een paar weken geleden scrap-karton gekocht van 30 x 30 cm. Dit karton leek me stevig genoeg om een doosje van te maken. Dus ben ik afgelopen vrijdag eens aan de slag gegaan. Het heeft me bijna de hele dag gekost, maar het resultaat mag er zijn!







Vandaag heb ik het opkikkerdoosje gegeven en ze vond hem hartstikke leuk! Ik had hem samen met wat tijdschriften ingepakt en in het doosje had ik wat snoep-banaantjes, spekjes en chocolaatjes gedaan. Ze is heel veel afgevallen dus die extra calorietjes kan ze best gebruiken!

Ik hoop dat iedereen een supergezellige oudjaarsdag heeft vandaag en dat 2013 een gelukkig, gezond maar vooral een erg creatief jaar mag worden!

Veel freubelliefs van Sabrina.

1 opmerking:

  1. Een heel erg leuk doosje heb je gemaakt!
    Zo'n opkikkertje doet altijd goed.
    Ik wens jou en je familie ook een goed, gezond en creatief jaar toe.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen