vrijdag 28 december 2012

Geld-envelopjes!

Hallo allemaal!

Het is weer een tijdje geleden. Ik was zo moe de afgelopen weken dat ik er niet aan toe kwam om even te bloggen. Gelukkig kwam ik wel toe aan freubelen!

Zoals ik de laatste keer had beloofd, zie je hieronder de overige 3 geld-envelopjes die ik heb gemaakt voor nog 3 verjaardagen:

Voor de tante van mijn man:



 Voor het zoontje van vrienden die 10 werd:



Voor de oma van mijn man:



En dan ben je lekker op dreef met die geld-envelopjes en dus besloot ik er alvast een aantal te maken voor de voorraad:
Bedankt:



 Voor een (kinder-)verjaardag:

 


Bedankt:





Wederom voor een (kinder-)verjaardag:




En eentje voor kerst: 




En dan de laatste in opdracht: mijn moeder bestelde er één voor iemand die ze wilde bedanken en graag fijne feestdagen wilde toewensen. Deze persoon is gek van paars en daar heb ik dus wel gebruik van gemaakt:




Afgelopen week ben ik weer aan de slag gegaan met kerstkaartjes voor volgend jaar kerst alvast.. Ik heb tot 2 januari lekker vrij en wat ben ik blij met deze extra vrije tijd: kan ik lekker freubelen! Deze kerstkaartjes zal ik er vandaag nog wel even opzetten. Kerst is net voorbij dus moet nog wel kunnen dacht ik zo ;)

Nu ga ik eens lekker mijn bedje opzoeken. Weltrusten!

Veel freubelliefs van Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten