maandag 19 november 2012

Geld-envelopje voor mijn jarige neefje

Afgelopen zaterdag was mijn (achter-)neefje Nicky jarig en hij werd 8 jaar. Graag wilde hij geld, zodat hij iets groots kon kopen. Daarom heb ik speciaal voor hem een geld-envelop gemaakt. Hij had al eerder zo'n envelop gehad, met daarin een bioscoopbon en dat verwachtte hij deze keer weer, maar het geld wat er in zat, was gelukkig ook wel goed!
Voorkant mét bandje:
 Achterkant mét bandje:
 Achterkant zonder bandje:
 Voorkant zonder bandje:
 Binnenkant

Het was alweer een tijdje geleden dat ik een geld-envelopje had gemaakt maar wat was het weer leuk om te doen.! Er volgen er zeker nog meer! (Al is het alleen al voor mijn zwager die over 2 weekjes jarig is haha!) 

Binnenkort volgen de kaarten die ik de afgelopen 2 weken heb gemaakt!

Veel freubelliefs van Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten