dinsdag 24 april 2012

24 april 2012 - nog een paar dagen...

Nog een paar dagen en dan is het alweer Koninginnedag. En dat betekent voor mij weer iets nieuws: ik ga voor het eerst mijn kaarten verkopen op de vrijmarkt. Ik heb een kraam gehuurd en al van alles bedacht om de kraam aantrekkelijk te maken voor potentiële klanten. Ik ga dit samen met mijn moeder doen want zij wil haar kaarten ook erg graag verkopen! Nu is het alleen nog afwachten of moeder natuur ons lief genoeg vindt om ons mooi weer te geven... duim duim!

Natuurlijk heb ik niet stilgezeten de afgelopen weken! zo was mijn vader jarig en heb ik het volgende kaartje voor hem gemaakt. Ik heb wat foto's van hem uit de oude doos gepakt en een Western-achtig lettertype gebruikt. Je wordt tenslotte maar 1 keer in je leven 65! ;)

Ook heb ik mijn voorraad kinderkaarten even flink aangevuld. Hieronder zie je een aantal voorbeelden. Voor alle kaartjes verwijs ik je graag door naar m'n webwinkel: http://madebysabrina.nl.








Nu gaan we ons nog even verder storten op de uitnodigingen voor m'n bruiloft in augustus dit jaar; we zitten nu op de helft en met 6 weken moet alles af zijn dus dat wordt nog even doorwerken! En ik ga deze week nog even wat geld-enveloppes in elkaar prutsen, voor koninginnedag en 1 in opdracht. Ik kan de komende tijd nog heerlijk verder freubelen! De resultaten zet ik hier binnenkort weer neer. Tot dan!

Groetjes Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten