donderdag 9 februari 2012

6 februari 2012 - de normale gang van zaken...

Zo, afgelopen weekend heb ik t erg druk gehad, maar tussendoor eindelijk eens tijd gevonden om de kerstkaarten (ja ja in februari!) af te maken die er sinds december lagen..... nog 2 te plakken en ze zijn af, dan hebben we voor dit jaar alvast weer wat liggen! :D

met een beetje geluk worden m'n vriend en ik zeer binnenkort oom en tante en ik ben ook beetje crea-bea bezig om iets voor die kleine in elkaar te knutselen. Als die kleine er eenmaal is, dan zal ik hier op de site wel wat foto's plaatsen van wat ik in elkaar heb geknutseld, maar nu nog niet, anders is het geen verrassing meer... ;)

deze week ga ik me eens proberen te storten op het maken van wat mannenkaarten want die heb ik helemaal niet meer op voorraad. het is alleen soms best wel lastig om voor mannen een leuke kaart te maken, maar ook dit zal wel weer gaan lukken.

ook ga ik met m'n moeder weer verder met het maken van onze trouwkaarten, maar deze zal ik pas over ruim een half jaar hier laten zien. ze worden wel erg mooi, al zeg ik t zelf.....

ik ga dus weer genoeg creatieve dingetjes maken de komende tijd! leuk, heb er weer zin in!

Groetjes Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten