donderdag 9 februari 2012

30 januari 2012 - de winkel is er klaar voor!!!!!

Vandaag heb ik de laatste kaarten geplaatst in de winkel. Het aantal telt op dit moment 80 stuks! Dat zijn aardig wat kaarten op voorraad, realiseer ik me nu....

Qua kaarten maken is het op het moment (redelijk) rustig. Ik heb het heel druk met andere dingen. Ik ben nog wel creatief bezig, dat zal niet zo snel veranderen! Zo ben ik nog wel bezig geweest met het voorbereiden van een aantal kerstkaarten die ik nog steeds moet afmaken en iedere week helpt mijn moeder me ook met een groot project, want ik ben m'n eigen trouwkaarten aan het maken! Gelukkig hebben we nog ruim 5 maanden om deze af te krijgen......

Binnenkort zal ik op deze site even een aantal dingen plaatsen die ik in het verleden in opdracht heb gemaakt voor mensen. Ook dit gebeurt zo af en toe wel eens en dit doe ik met veel plezier!

Groetjes van Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten