zondag 26 februari 2012

26 februari 2012 - mannen- / jongenskaartje

Vandaag gingen we naar de verjaardag van een jongen die 16 is geworden. Mannenkaarten zijn niet echt mijn ding, ik denk dat ik daar niet de enige in ben, dus met mannenkaarten laat ik me graag inspireren door de 3D-boekjes die je bij de Action kan kopen. Meestal staan hier kaartjes in die je na kunt maken en ik laat me hier door leiden, met meestal hier en daar een eigen inbreng. Soms vind ik het namaken namelijk absoluut niks en krijg ik er een heel ander idee bij, maar met dit kaartje vond ik het wel mooi gedaan.Geen echt eigen ontwerp dus, "lekker gejat".... behalve de getallen 16 die ik er zelf aan heb toegevoegd. Je ziet, toch nog een beetje eigen inbreng! ;-) Hieronder zie je het resultaat:
Van de week ga ik weer heerlijk zelf zitten freubelen en kaarten ontwerpen! Dit kaartje was even snel tussendoor.....

Groetjes van Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten