woensdag 15 februari 2012

15 februari 2012 - een lief geboortekaartje

Aangezien m'n vriend en ik morgen oom en tante gaan worden, ben ik helemaal in de trance met geboorte en kaartjes, de geboortekaartjes dus. Gisteren kreeg ik dus spontaan een ingeving. En het resultaat mag er best zijn, als ik dat mag zeggen!Al was het de bedoeling dat dit een kaartje voor opa en oma moest worden, maar aangezien ik de tekst voor binnenin al had geprint, heel enthousiast aan de gang ging en halverwege even in de kaart keek, kwam ik er achter dat ik een kaartje voor een meisje had gepakt... soms ben ik wel een beetje blond, haha!
Maar ach, een aanpassing in de tekst voorop en je hebt alsnog een erg leuk kaartje! Hieronder zie je het eindresultaat.
Groetjes van Sabrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten